Jezte i venku inteligentně - zdravé tipy pro restaurace

10.01.13

Každý rok, Američané utrácejí miliardy dolarů jíst ven na jejich oblíbených restaurací. Zatímco my obvykle si s sebou své chutě, nejvíce času naše lepší úsudek dostane vlevo doma, jak jsme si pochutnejte na předkrmy a předkrmy, které nejsou obzvlášť zdravá. Naštěstí, pravidelně chystá restaurací nemá za následek rozšiřující pasu. Dodržováním řízení tipů pro stravování mimo domov, si můžete vychutnat lahodné pokrmy bez obalu na zvýšení hmotnosti.

Nedopusťte, aby vaše oči vidí Bigger Than Your žaludek - Podívejte se, jestli to zní povědomě, můžete objednat nějaké lahodné položku mimo menu, a brzy čelí velké desku s manželskou postelí velikosti jídlo na vrcholu toho. Místo jednání racionálně a jen jíst některé z těchto porce, mnoho patroni si s jejich žaludku místo, a pokusit se dokončit své jídlo v jednom sezení. I když se vám podaří jíst všechno, co na vašem talíři, je pravděpodobné, budete se cítí plněné a ospalosti po jídle tolik jídla.

Jezte i venku inteligentně - zdravé tipy pro restaurace

Místo toho se snaží jíst příliš mnoho jídla příliš brzy, zkuste dělat vědomé úsilí, aby jen částečně dokončit své jídlo. Pak můžete jednoduše vzít zbývající potravin domů v sáčku psí (technicky, budete pravděpodobně dostanete krabici polystyrenu, ale vaše jídlo by mělo ještě přežít cestu domů neporušený.)

Ne hranolky, ano Veggies - Zatímco cílem našich hlavních jídel, obvykle nevěnují pozornost na naše možnosti příloh. Důsledně, mnoho patroni skončit dostat porcí hranolků a máslo nasáklé bramborovou kaší, a konzumovat více kalorií a tuku než očekávali. Namísto těchto nezdravých černých pasažérů, zeptejte se na salát nebo podávání vegetariáni místo.

Malé Zdravé Úpravy jít dlouhou cestu - Další problém s jídlem, je, že je to velmi snadné ztratit přehled o tom, co budete jíst a pít. Během rozpětí několika hodin, si můžete dopřát dvě sklenice limonády, přidat další máslo do steak a nalijte kalorie hustý obvazy na vašem salát. Nakonec, všechny tyto volby začnou sčítat, spolu s vaší příjem kalorií. Věnujte pozornost tomu, co si objednáte, a jíst během jídla, a ujistěte se, že omezit špatné věci.

Neužívejte Low Carb Bait - V posledních letech, mnoho restaurací začaly nabízet tzv. "nízké carb" potraviny na jejich nabídkách. Dobré množství spotřebitelů položek objednávky těchto, zcela nevědomý, že oni by mohli být plný obsah tuku a kalorií. Místo toho, aby pro víru v úhledně navržených menu, udělat si vlastní průzkum předem na nutriční hodnotu (nebo nedostatek thereof) z nízké carb předkrmů a pokrmů.

Nezapomeňte na vodě - Pokud jde o nápoje, většina restaurace patroni tendenci hodit opatrnost za hlavu. Děti a mládež požádat o doplňování po doplňování sody, zatímco jejich rodiče těšit na různé piva a alkoholických nápojů, které najdete v nabídce. I když to může být těžké odolat takové nápoje při stravování mimo domov, považují obchodování v několika nezdravých nápojů pro některé sklenic vody. Pitná voda vám pomůže jíst jídlo pomalejším tempem. Tento rafinovaný tempo umožňuje váš žaludek říct svůj mozek, že je to plné, a tím brání přejídání.

Brambory jsou Fine - v závislosti na tom, co je na nich - Nedělají předpoklad, že restaurace brambory jsou špatné pro vaše zdraví. Ve skutečnosti, mohou být ve skutečnosti relativně zdravý, jak dlouho, jak byste ji dávkování je s tuk-naplněné máslem nebo zakysanou smetanou. Místo toho, pokrytí vašich brambory s hromadami zeleniny, které jsou často k dispozici na salátového baru.

Víte, co se zaměřit v nabídce - Často krát, předkrmy a předkrmy s nezdravým složek se skrývají v prostém místě v nabídce. Samozřejmě, budou tyto položky nebudou obklopen neony "Upozornění", ale lze je snadno rozpoznat, pokud víte, co hledat. Až se příště budete jíst venku, podívejte se na tyto "rudá vlajka" položek v menu (připravte se, je tu spousta z nich):

  • Smetanový
  • Kynutý
  • Křupavý
  • Macerovaná
  • Nadívaný
  • Máslový
  • Restované
  • Smažený
  • Gratinovaný
  • Thermidor
  • Newburg
  • Parmesan
  • Sýrová omáčka
  • Kroužkovaný
  • Au lait
  • Režim la
  • Au fromage

Jaké jsou tyto položky tak špatné pro vás? Odpověď je jednoduchá, jsou tyto položky jsou často naplněna kalorií, nasycených a trans tuků, tři obyčejné nepřátele ploché břicho.

Neměli byste si vybrat mezi bavíš a jíst zdravě, když stravování v restauracích. Tím, že opatrně sledoval, co si objednáte, a jíst, můžete mít dobrý čas se najíst bez lepení vašemu tělu pořádnou kartu.

Reklama - odkazy

 

Firma STAKO, prověřený výrobce vestavěné skříně Vám dodá skříň přesně podle Vašich představ.


Osvědčený výrobce vestavěné skříně, společnost KOMANDOR. Ručí za vysokou kvalitu a nadstandartní služby.


Bezpečnostní fólie na okna znásobí sílu skla a zároveň propouští do interiéru maximum denního světla.


Poradíme Vám, jaké betonové směsi jsou vhodné na konkrétní použití.


Investiční zlato vám pomůže zhodnotit váš majetek.


Moderní vestavěné skříně od zkušených odborníků najdete v Praze.


Vyberte si betonárku v blízkosti vaší stavby.


Silberbarren kaufen online oder in einem Geschäft in Dresden.


Provádíme stěhování firem, obchodních prostorů, kancelářských budov i výrobních závodů.